There was an error in this gadget

Saturday, 4 June 2011

NEW HAIR BABES :)

hey babes.i got my new hair lahh yaw.GORGEOUS yaw!see that!
gila kann???macam jantan babe!tapi masih COMEL HAHA.ni rambut aku yang nak potong bhai!begitu rimas berambut panjang!tape rambut SPM.sekali aku tengok macam RIHANNA pun ade.PERASAN kankankan??HAHA





nuramira abdraub,
6JUNE2011,
2.52pm

Friday, 3 June 2011

NEW BLOGGER HERE BABES :)

hye,i'm NUR AMIRA RAUDAH BTE ABD RAUB.SPM CANDIDATES 2011 YAW!STUDENTS OF AGRICULTURE IN SEKOLAH MENEGAH TEKNIK JOHOH BAHRU.first time join blog ni."JEALOUS KAWAN KITE ADE BLOG"HAHA.so kite pun nak jugakk lerr kann??trytryy jea.tak dapat selalu UPDATE sebab kite nie HOSTELLITE yaw!if balik rumah jea trytry untuk update.SPM  lahhh tahun nie kan.ayah pun campakk lahh anakk diee ni kat asrama..eeuuw!SUCK you know!kate kawan kite "kau buat lahh blogg,t boleh luahhkan apeape masalah.semua perasaan kau"ayat die tak boleh blahh langsung!so kite pun buat lahh pe jadahh nie kann??t bolehh tayangtayang kat kawann .HAHA.




truly,
NURAMIRA ABDRAUB <3,2.57am,4JUN2011